Close

Πώς να πουλήσετε στο Instagram. Συμβουλές που λειτουργούν

Η πώληση στο Instagram προσφέρει στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών απίστευτες ευκαιρίες να φτάσουν στο στόχο τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Τον Σεπτέμβριο του 2017, η Instagram ανακοίνωσε ότι η επιχειρηματική κοινότητα έχει αυξηθεί σε δύο εκατομμύρια διαφημιζόμενους, από έναν εκατομμύριο διαφημιζόμενους τον Μάρτιο.
Από μεγάλες εταιρείες έως τοπικά καταστήματα, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο οδηγούνται μέσω του instagram σε αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση , το 75% των χρηστών του Instagram αναλαμβάνει δράση, όπως η επίσκεψη σε έναν ιστότοπο ή η πραγματοποίηση μιας αγοράς, αφού εξετάσει τις διαφημίσεις Instagram!
Εάν δεν έχετε ήδη αρχίσει να βελτιστοποιείτε το Instagram για πωλήσεις, ενδέχεται να χάσετε μια τεράστια ευκαιρία!

Δείτε μερικές συμβουλές που πραγματικά λειτουργούν για να σας βοηθήσουν να μάθετε πώς να πουλήσετε στο Instagram:

Συμβουλή #1: Βελτιστοποιήστε το επιχειρηματικό σας προφίλ

Τα προφίλ του Instagram καθίστανται η αρχική σελίδα , καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται προς το Instagram αντί για το Google για να αναζητήσουν μάρκες. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να δαπανώνται τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια για την περιποίηση μιας όμορφα σχεδιασμένης τροφής Instagram όπως θα δημιουργούσατε τον ιστότοπό σας.

Το προφίλ σας στο Instagram Business θα πρέπει να περιλαμβάνει:

Φωτογραφία προφίλ: Επιλέξτε μια φωτογραφία που είναι εμπορικό σήμα (π.χ. λογότυπο) που καθιστά την εταιρεία σας εύκολη στην αναγνώριση.

  • Ένα καλά σχεδιασμένο βιογραφικό: Το βιογραφικό σας πρέπει να περιλαμβάνει μια σαφή περιγραφή της επιχείρησής σας που μιλάει στο κοινό σας. Αφήστε τους να γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να προσφέρετε.
  • Σύνδεσμος προς το κατάστημα: Η ενότητα URL του βιογραφικού σας είναι ο μόνος σύνδεσμος που μπορείτε να κάνετε κλικ με δυνατότητα προσθήκης στη σελίδα Instagram, οπότε βεβαιωθείτε ότι το έχετε! Αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να κατευθύνετε την κυκλοφορία από τις μεμονωμένες αναρτήσεις και ιστορίες σας. Η δημιουργία μιας μοναδικής διεύθυνσης URL για αυτήν την ενότητα θα σας δώσει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις επισκέψεις στον ιστότοπό σας από το Instagram!
  • Το προφίλ πρέπει να περιλαμβάνει ένα όμορφα σχεδιασμένο και εντυπωσιακό βιογραφικό & φωτογραγία προφίλ. Το προφίλ σας Instagram Business είναι η πρώτη σας ευκαιρία να κάνετε μια μεγάλη εντύπωση και να προσελκύσετε τους ανθρώπους να ακολουθήσουν την επιχείρησή σας. Με τη δημιουργία μιας σταθερής ιστορίας μάρκας και αισθητικής, μπορείτε να μετατρέψετε τους νέους πελάτες σε αφοσιωμένους οπαδούς – κάνοντας ένα τεράστιο άλμα πιο κοντά στην πραγματοποίηση μιας πώλησης.
    Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι το παρακάτω.

Συμβουλή #2: Πως να πουλήσετε στο Instagram χρησιμοποιώντας τις διαφημίσεις Instagram.

Με συνεχείς αλλαγές στον αλγόριθμο της Instagram και αυξημένο ανταγωνισμό για την προβολή του περιεχομένου, οι διαφημίσεις Instagram θα αποτελέσουν ένα κρίσιμο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ για όλες τις επιχειρήσεις.
Μόλις δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram, μπορείτε στη συνέχεια να αποφασίσετε πόσα θέλετε να περάσετε, πού θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμιση και πόσο καιρό θέλετε να την τρέξετε. Το Instagram επιτρέπει στις επιχειρήσεις μια ποικιλία επιλογών στόχευσης για να ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες της κάθε μιας.

Ευτυχώς, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! Ο ευκολότερος τρόπος προβολής των διαφημίσεων είναι η προώθηση των αναρτήσεων που έχετε μοιραστεί στο Instagram. Απλά επιλέξτε τη θέση που θέλετε να ενισχύσετε και, στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί “προώθηση” μόλις καταχωριστεί.

Το Instagram θα τραβήξει αυτόματα ένα “παρόμοιο κοινό” στο οποίο μπορείτε να μοιραστείτε την ανάρτηση ή μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε το δικό σας κοινό στην εφαρμογή, επιλέγοντας ένα ενδιαφέρον, το εύρος ηλικίας και τα φύλα που θέλετε να προωθήσετε.

Αφού ρυθμίσετε το κοινό και τον προϋπολογισμό σας, φροντίστε να δώσετε τη διαφήμισή σας μια τελευταία ματιά πριν χτυπήσετε “Επιβεβαίωση”.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα μικρό προϋπολογισμό και να εκτελέσετε τη διαφήμισή σας για λίγες μέρες για να δοκιμάσετε τα πράγματα. Για να παρακολουθείτε την απόδοση της διαφήμισής σας, κάντε κλικ στην επιλογή “Προβολή αποτελεσμάτων” στην κάτω αριστερή γωνία της διαφήμισής σας. Θυμηθείτε ότι οι διαφημίσεις Instagram μπορούν να ακολουθήσουν πρακτική, οπότε βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να ταιριάζετε τα ενισχυμένα μηνύματα και το κοινό σας μέχρι να φτάσετε τα αποτελέσματα που θέλετε!

Οι καλύτερες διαφημίσεις Instagram για την προώθηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνουν μηνύματα που εξηγούν σαφώς πώς να πραγματοποιήσετε μια αγορά.

 

Πώς να πουλήσετε στο Instagram με διαφημίσεις Instagram Stories

Τον Μάρτιο του 2017, η Instagram κυκλοφόρησε τη διαφήμιση στην ιστορία, προσφέροντας μάρκες μια ακόμη ευκαιρία να πληρώσει περισσότερους ανθρώπους. Αυτές οι συναρπαστικές διαφημίσεις σε πλήρη οθόνη επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να χρησιμοποιεί στόχευση και να προσεγγίζει δυνατότητες που κάνουν τις διαφημίσεις σας σχετικές με τα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.

Αν και οι διαφημίσεις φωτογραφιών θα διατηρήσουν πιθανώς την κορυφαία θέση τους στο 2018, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι διαφημίσεις Instagram Stories θα δουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη. Στην πραγματικότητα, “το 30% των επιχειρήσεων σκοπεύουν να δημιουργήσουν διαφημίσεις Instagram Stories το 2018 , ενώ μόνο το 8% το έκαναν το 2017”.

Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται μεταξύ των ιστοριών Instagram των λογαριασμών που ακολουθείτε και μπορούν να έχουν μεγάλη επίδραση στους πιθανούς πελάτες:

Θα δείτε μια μικρή ετικέτα “Sponsored” στην επάνω δεξιά γωνία και μια πρόσκληση υποβολής προτάσεων (“Μάθετε περισσότερα”) στο κάτω μέρος αυτών των διαφημίσεων. Και πάλι, η προσθήκη μιας επιπλέον πρόσκλησης για δράση στο κάτω μέρος της διαφήμισής σας μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα.

Έχετε τη δυνατότητα επιλογής στις διαφημίσεις Instagram για να δημιουργήσετε ένα βίντεο ή μια φωτογραφία. Όποια και αν επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι το αρχικό σας κλιπ τραβάει την προσοχή. Θα χρειαστεί να πιάσετε τα μάτια εκείνων που χτυπούν γρήγορα τις ιστορίες.

Οι ιστορίες Instagram έχουν γίνει ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να κάνουν βαθύτερες επαφές με τους οπαδούς τους και να αναδείξουν την προσωπικότητά τους. Το 2017, η Instagram ανέφερε ότι «μία στις πέντε ιστορίες για το Instagram παίρνει ένα άμεσο μήνυμα από τους θεατές».

Post a Comment